නාට්ටාමි පීතර සහ සුබාවතී

Share post:

මාතර ඉඳන් ආ බව මතකයේ තිබේ
ලෑතර උඩින් පැටි සංදිය ගෙවුනි ඉබේ
මේකුළු නටනකොට සුන්දර අහස් ගැබේ
පීතර ළඟට පුන්සඳ අමුවෙන් ම එබේ

බාලේ හිටිය මල් කැකුළිය සුබාවතී
නාඹර හිනාවට බඹරුන් නටනවැතී
රාළේ කියා සියොළඟ කිතිකවන නිතී
ඒ වගෙ රුවක් හත්මුතු පරපුරේ නැතී

කාටත් හොරෙන් කොළඹට ආ වෙලාවේ
කරගැට වැටුණි ජීවන මං තලාවේ
හීනෙන් කතාකරනා බටනලාවේ
ආදර හැඟුම් ඇවිලෙයි වේදනාවේ

හැට පැන්නාට වඳුරන් බිම නොයන නිසා
පීතර උඩින් යයි ගල් බාගයක් ගසා
හතළිස් ඇඳිරියෙන් ඔබ්බට දෑස වසා
තාමත් සුබා ගේනා මල් සුවඳ තොසා

මිටි කර ගහන විට පිටකොටු ගිනි අව්වේ
පැටි සංදිය ම කර ගහගෙන ම යි දිව්වේ
දාඩිය කඳුළු ගඟ කිරිමූදට නැව්වේ
පායයි සුබා තාමත් සඳගිරිපව්වේ

බීඩිය දැවෙන විට ඩීසල් දුමාරේ
වාඩිය පුරා කෙඳිරිලි උණ විකාරේ
පාළුව හඬන විට වාරේ අවාරේ
කාලය දිගේ ජීවිතය ම අතෑරේ

පෙලවාසියක් කරගෙන ඈ ගිහින් ඇතී
දූ දරු පිරිස මැද සන්තෝසයෙන් ඇතී
පීතර දකින හඳ උන්දෑ දකිනවැතී
කාටත් හොරෙන් ඒකිත් රෑ හඬනවැතී

කුමාර හෙට්ටිආරච්චි

Related articles

ඩිල්ශානි චතුරිකා දාබරේගේ – ‘මව්වත් හදවත්’

මිග්‍රේන් කඳු පුපුරලා ඔළුව පුරා වේදනාවෙ කියත් ඒ මේ අතට හැරෙද්දි පැනඩෝල් පෙත්තකට එහා ගිය සහනයක් ගෙනල්ලා දෙන්න...

බානුගේ කතා ආවෙ කොතැනින්ද? – Heart Lamp ගැන නිරීක්ෂණ කිහිපයක්

බානු මුෂ්ටාක් කර්නාටක වැසි, කන්නඩ සුහුරු ලේඛිකාවක්. බානුගේ දෙපා තිබුණේ, භූගෝලීය වශයෙනුත් සාහිත්‍යයික වශයෙනුත් විචිත්‍ර බිමක වුණත් ඇය...

රසිකා, මායාකාර කිවිඳියක්

කවියෙ හි ජීවය ලෙස සලකන්නේ එහි උපයුක්ත බස. කවිය ඍජු ලෙස නැගී සිටින්නාවූ සැකිල්ල වන්නේ එහි ආකෘතිය. නමුත්...

‘ඊස්ට්‍රජන්’ – සුරේඛා සමරසේන

ස්ත්‍රී ආශාව විවිධ අවස්ථාවල, විවිධ පරිසරයන් හා විවිධ සමාජ පංති තුළ වර නැගෙනුයේ එකම ආකාරයට නොවේ. එහෙත් එය...